Jak reklamovat?

Jak postupovat při reklamaci konkrétního zboží....

Chci reklamovat velké bílé elektro (pračka, sušička, myčka, chladnička a podobně)

Vše námi dodávané zboží pochází z české distribuční sítě a jako takové má i standardní garanci 24 měsíců, kterou zaštiťuje autorizovaná servisní síť daného výrobce po celé České republice.

Vezměte si prodejní doklad, který jste obdrželi při nákupu u nás, a na webových stránkách výrobce nahlaste záruční opravu. Ve většině případů to jde jak elektronicky, tak telefonicky. Následně již jen vyčkáte na kontakt ze servisního střediska ve vašem regionu a samotnou opravu.

V případě jakýchkoli komplikací nebo nejasností nás samozřejmě kontaktujte a my vám rádi s problémem pomůžeme.

Chci reklamovat drobné elektro (telefony, notebooky, audio, drobné domácí pomocníky a podobně)

V tomto případě máte na výběr dvě cesty. Zboží můžete sami reklamovat v nejbližším servisním centru značky (seznam kontaktů pod článkem) nebo se obrátit na prodejce, tedy na nás.

V prvním případě si v internetovém vyhledávači zadáte jméno výrobce a podíváte se, jestli ve vašem okolí není autorizovaný servis. Tuto informaci mají všichni výrobci na svých stránkách. K reklamaci samotné pak potřebujete pouze doklad o nákupu, který jste dostali od nás společně s výrobkem při převzetí.

Druhou možností je reklamovat prostřednictvím prodejce, tedy nás. Zboží bezpečně zabalte včetně dodávaného příslušenství, tak aby nedošlo k mechanickému poškození, ideálně do původního obalu, pokud ho máte. Například k notebooku musíte dodat také nabíječ/zdroj, některá servisní centra to vyžadují k úspěšnému vyřízení reklamace. Do balíčku přiložte kopii prodejního dokladu a popište, o jakou závadu jde, tedy co přístroj „dělá“, co by dělat měl a nedělá. Závadu můžete popsat i na druhou stranu prodejního dokladu.

Jakmile zásilku obdržíme, sepíšeme reklamační protokol a tímto oficiálně započala reklamace, na jejíž vyřízení máme maximálně 30 dní. Kopii reklamačního protokolu vám odešleme do mailu a výrobek za vás doručíme do servisního centra konkrétní značky. Po opravě jej opětovně zabalíme a odešleme zpět na vámi uvedenou adresu společně s ukončeným reklamačním protokolem a vyjádřením servisního centra o výsledku reklamace.

Adresa, kam zboží poslat na reklamaci:

Komisarna-elektro s.r.o
Tř. Osvobození 1031
Otrokovice 76502

Nemáte prodejní doklad? Nevadí, napište nám a kopii vám zašleme zpět mailem.

Seznam servisních center podle značky

 

Potřebujete s něčím pomoct? Poradit či vysvětlit? Napište nám nebo volejte k nám na prodejnu na číslo 733 555 520.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení