Jak reklamovat?

Jak postupovat při reklamaci konkrétního zboží....

Chci reklamovat velké bílé elektro (pračka, sušička, myčka, chladnička a podobně)

Vše námi dodávané zboží pochází z české distribuční sítě a jako takové má i standardní garanci 24 měsíců, kterou zaštiťuje autorizovaná servisní síť daného výrobce po celé České republice.

Vezměte si prodejní doklad, který jste obdrželi při nákupu u nás, a na webových stránkách výrobce nahlaste záruční opravu. Ve většině případů to jde jak elektronicky, tak telefonicky. Následně již jen vyčkáte na kontakt ze servisního střediska ve vašem regionu a samotnou opravu.

V případě jakýchkoli komplikací nebo nejasností nás samozřejmě kontaktujte a my vám rádi s problémem pomůžeme.

Chci reklamovat drobné elektro (telefony, notebooky, audio, drobné domácí pomocníky a podobně)

V tomto případě máte na výběr dvě cesty. Zboží můžete sami reklamovat v nejbližším servisním centru značky (seznam kontaktů pod článkem) nebo se obrátit na prodejce, tedy na nás.

V prvním případě si v internetovém vyhledávači zadáte jméno výrobce a podíváte se, jestli ve vašem okolí není autorizovaný servis. Tuto informaci mají všichni výrobci na svých stránkách. K reklamaci samotné pak potřebujete pouze doklad o nákupu, který jste dostali od nás společně s výrobkem při převzetí.

Druhou možností je reklamovat prostřednictvím prodejce, tedy nás. Zboží bezpečně zabalte včetně dodávaného příslušenství, tak aby nedošlo k mechanickému poškození, ideálně do původního obalu, pokud ho máte. Například k notebooku musíte dodat také nabíječ/zdroj, některá servisní centra to vyžadují k úspěšnému vyřízení reklamace. Do balíčku přiložte kopii prodejního dokladu a popište, o jakou závadu jde, tedy co přístroj „dělá“, co by dělat měl a nedělá. Závadu můžete popsat i na druhou stranu prodejního dokladu.

Jakmile zásilku obdržíme, sepíšeme reklamační protokol a tímto oficiálně započala reklamace, na jejíž vyřízení máme maximálně 30 dní. Kopii reklamačního protokolu vám odešleme do mailu a výrobek za vás doručíme do servisního centra konkrétní značky. Po opravě jej opětovně zabalíme a odešleme zpět na vámi uvedenou adresu společně s ukončeným reklamačním protokolem a vyjádřením servisního centra o výsledku reklamace.

Adresa, kam zboží poslat na reklamaci:

Komisarna-elektro s.r.o
Tř. Osvobození 1031
Otrokovice 76502

Nemáte prodejní doklad? Nevadí, napište nám a kopii vám zašleme zpět mailem.

Seznam servisních center podle značky

 

Potřebujete s něčím pomoct? Poradit či vysvětlit? Napište nám nebo volejte k nám na prodejnu na číslo 733 555 520.